Varbūt ir gadījies pazaudēt aktus un savlaicīgi neizrakstīt rēķinus?
Varbūt nereti sanāk sēdēt birojā līdz vēlam vakaram, lai izrakstītu rēķinus?
Vai plānotos darbus vēl joprojām nododat mutiski vai kārtējā Whatsup grupiņā?

Ja atpazīstat sevi augstāk pieminētajos jautājumos, tad mums ir risinājums, kurš sniegs Jums vienkāršāku pieeju darbu deleģēšanai, pieņemšanas/nodošanas aktu kontrolei un neizrakstītu rēķinu minimalizēšanai.

 

SystemUp Jums palīdzēs:

  • Plānot un kotrolēt darbus online vidē

  • Digitalizēt pieņemšanas/nodošanas aktus

  • Sagatavot rēķinus no pieņemšanas/nodošanas aktiem

  • Veidot tāmes un darbu izpildes

  • Klientu portāls

  • Apkalpošanas kalendārs

Darbu plānošana un kontrole online vidē

Darbus konkrētiem darba veicējiem uzdod web vidē. Darbinieks saņem e-pastu ar veicamo darba uzdevumu un tā prioritāti. Jebkurā brīdī ir iespējams pārskatīt darbinieka vai komandas izpildītos darbus, apskatīt turpmākos darbus, tai pašā laikā mainot to prioritāti.

Digitāli pieņemšanas/nodošanas akti

Darbiniekiem vai komandas vadītājiem nereti rodas visādas ikdienišķas atrunas, ja runa ir par papīra formātā veidotiem pieņemšanas/nodošanas aktiem. Piemēram – akti palikuši mašīnā, nolikti uz galda, bet nav atrodami, pazuduši un tamlīdzīgi. Ar SystemUp visi akti veidojas sistēmā, kur tos nav iespējams ne pazaudēt, ne aizmirst.

Rēķinu izveide no pieņemšanas/nodošanas aktiem

Vienkārši nospiediet pogu, un no akta tiek izveidots rēķins, kuru uzreiz ir iespējams nosūtīt klientam. Tieši tik vienkārši! Un aizmirstiet laiku, kad pavadījāt garus vakarus ofisā, lai savilktu galus.

Tāmes un izpildes

Veidojiet tāmes online un uzreiz nosūtiet klientam! Savukārt, klients tās uzreiz var apstiprināt. Tāmes varat veidot Forma1 un Forma2, savukārt no formām varat veidot rēķinus.

Klientu portāls

Klientu portāls ir klientiem paredzēta online dokumentu vieta. Klientu portālā ir ērti pārskatīt visus, uz konkrēto klientu attiecināmos, pieņemšanas/nodošanas aktus, izrakstītos rēķinus, izveidotās tāmes, ar iespēju tās noraidīt vai apstiprināt, kā arī pārskatīt plānotās apkopes un veikt jaunus darba pieteikumus.

Apkalpošanas kalendārs

Jūsu klients Jums uzticas.Un visvairāk tieši saistībā ar līguma nosacījumiem, kurā apsolaties veikt rutīnas apkopes. Šis nebūtu nekas sarežģīts, ja Jums ir tikai viens klients, bet Jums noteikti ir daudz lojālu klientu, tāpēc SystemUp ir integrēta funkcija, kura atgādinās par rutīnas darbiem, kuri jāveic ik mēnesi/gadu katram un ikvienam no Jūsu klientiem.

Labākie atbalsta instrumenti Jūsu uzņēmuma izaugsmei

Digital.UP

Mēs esam digitālo risinājumu aģentūra, kura īsteno idejas, kas veicina Jūsu biznesa izaugsmi.

System.UP

Vadības sistēma, kas optimizē un vienkāršo ikdienas darba procesus.

Business.UP

Instrumentu un risinājumu klāsts, ar kuriem palīdzam sasniegt izvirzītos mērķus.